27 mei zal Peter Visser met een aantal van onze leden per step de 230 kilometer lange elfstedentocht gaan rijden.  Het complete verhaal hierachter is hier en hier te vinden.

Aan deze steptocht zit ook een sponsoringsactie gekoppeld. Je kunt deze stephelden (en daarmee de club) op de volgende manier steunen:

Optie 1:

Sponsoring per gestepte kilometer

Hierbij doneer je een vast bedrag per gestepte kilometer. Denk bijvoorbeeld aan 5 cent per kilometer. Dat komt dan (mits de eindstreep behaald wordt) op 230 x € 0,05 = € 11,50

Optie 2:

Sponsoring per persoon

Hierbij doneer je een vast bedrag per meesteppende (ex-)Rusher. Stel je doneert €2,50 per Rushstepper. Dat komt dan (er zijn 6 (ex-)Rushers in het team)) op 6 x € 2,50 = € 15,00

Optie 3:

Gokken op getallen

Hierbij kan er op 3 onderdelen gegokt worden: de gemiddelde snelheid, het tijdstip van binnenkomst en de zuivere steptijd (de totale tijd min de pauzes). Inleg per onderdeel is 1 euro. Degene die alledrie de getallen het best benaderd wint de nog door Peter bekend te maken hoofdprijs. Degene die daarna het dichtst bij 2 onderdelen komt wint de 2e prijs en tot slot is er de derde prijs voor degene die het dichtst bij 1 onderdeel komt. Ter referentie: Peter heeft vorig jaar gemiddeld 17,52 km/u gestept, kwam daarmee om 16:33 binnen en heeft dat gedaan met een zuivere steptijd van 12:28:15 uur.

Op deze pagina zal bijgehouden worden wie wat waar op ingezet heeft en na afloop van de race zullen op de site de verschillende winnaars bekend gemaakt worden.

Meer informatie nodig of wil je je opgeven voor de sponsoringsactie? Meld je bij Peter Visser!